Facebook oglaševanje – Strategija in različne vrste oglasov
Facebook s svojimi skoraj 1,5 milijardami dnevnimi uporabniki, poleg Googla, velja za največjo platformo za spletno interakcijo, ki vam s premišljeno marketinško strategijo lahko na široko odpre vrata do novih potencialnih strank. Seveda pri tem predpostavljamo, da marketinške kampanje vaših izdelkov oz. storitev bazirajo na raziskavah in natančno določenimi ciljnimi skupinami. Le na podlagi natančnih podatkov raziskav, kot so kdo išče podobne produkte oz. storitve, njihov spol, starost, spletne navade in obnašanja, lahko jasno definiramo svoje potencialne kupce, ki se jim bodo naši oglasi prikazovali. Več o tem si preberite tukaj.
Pri tem je treba poudariti tudi, da več različnih ciljnih skupin, zahteva več različnih pristopov oglaševanja in s tem variacije različnih oglasov, včasih tudi za isti produkt. Vse je odvisno od tega kako dobro poznamo naše potenicalne kupce in kaj je tisto kar najbolj cenijo oz. kaj jih najbolj prepriča v nakup.
Facebook oglaševanje in premišljena strategija
Vsaka platforma ima svoja pravila in posebnosti, ki posledično vplivajo na želene rezultate in tudi pri platformi za Facebook oglaševanje, ni nič drugače. Iz marketinškega vidika same uporabe Facebook platforme, v panogah kot so B2B in B2C, je ta daleč najbolj razširjena na spletu, zatrjujejo v podjetju Dominatus. Kar se tiče vsebinskega dela, obstajajo sicer določene omejitve tako iz strani same platforme, kot iz vidika samih lokalnih zakonodaj. Pri tem ciljamo predvsem na alkoholno, tobačno in farmacevtsko industrijo, določene omejitve glede samega oglaševanja pa se nanašajo tudi na igralništvo, stavno in pa kripto industrijo. Z dolžino samo vsebine načeloma niste omejeni, a se je potrebno zavedati, da bo pogosto pretiravanje s preobširno vsebino imelo negativni učinek pri vaši sledilcih. Za prikaz daljše vsebine v celoti, je namreč potreben še dodaten klik za celostni pogled, kar pa nam praviloma vedno zmanjša efektivnost samega oglasa.
Tudi za Facebook oglaševanje s slikovnim materialom, je potrebno sledenje določenim pravilom, za kar pa nam sama platforma nudi tudi specifična orodja. Z njimi imamo možnost sprotnega preverjanja ali naši slikovni oglasi ustrezajo samim kriterijem platforme. Tukaj je potreben poudarek, da se je izrecno priporočljivo držati omejitev glede besedil v okviru slikovnih oglaševalskih kampanj. Okvirno pravilo navaja, da slikovno gradivo v marketinških kampanjah, lahko v celotnem vidnem polju oglasa, vsebuje le nekje med 18 % – 20 % besedila. S tem Facebook želi omejiti pretirano uporabo besedil v slikah, saj je temu namenjen že prostor pod samo sliko.
Merjenje in prilagajanje oglasov kupcem
Facebook oglaševanje odlikuje zelo natančna merljivost poljubnih in specifičnih metrik, ki svojim uporabnikom omogoča boljši vpogled v marketišnke kampanje in jim s tem zagotavlja možnost boljšega izkoristka marketinških proračunov. Za pridobivanje teh informacij, je tako potrebna namestitev Facebook Pixel kode, katera omogoča vpogled in kontrolo, nad vsemi zgoraj omenjenimi karakteristikami in cilji. Njena namestitev vam omogoča tudi kreiranje baze uporabnikov, ki so kadarkoli dostpali na vašo glavno stran, ter si pri tem ogledali vse ostale podstrani, ogledali tud vaše ponudbe, a nakupa nikoli niso zaključili do konca. Facebook oglaševanje s Pixlom omogoča tudi dodajanje specifičnih dogodkov, s čimer si boste lahko ustvarili realno sliko, koliko ljudi si je ogledalo oglas posameznega produkta in koliko od teh je nakup dejansko zaključilo.
Verjeli ali ne, za uspešno Facebook oglaševanje ni potrebno odkrivanje tople vode. Veliko se namreč lahko naučite tudi od neposredne konkurence. Svetujemo vam, da si ogledate Facebook strani konkurenčnih podjetij iz vaše industrije, tam preučite na kakšen način predstavljajo svoje produkte in s kakšno vsebino komunicirajo s svojimi strankami. Iz njihovih oglasov lahko izluščite tudi kako se sami lotevajo remarketing, glavne ugotovitve pa si je najbolje tudi zabeležiti, za lažjo predstavo o uspešnosti Facebook kampanj na vašem področju. Vsekakor ne spodbujamo kopiranja oglasov in oglaševalskih metod, z podrobno analizo konkurence želimo doseči le, da se izognemo nepotrebnim stroškom nedelujočih marketinških prijemov, katere so preizkusili že vaši predhodniki.
Katere vrste oglasov nam Facebook oglaševanje omogoča?
- Oglasi za usmerjanje obiskovalcev:
Najpogostejši oglasi na Facebook platformi, so oglasi namenjeni usmerjanju obiskovalcev, saj lahko izjemno koristni za neposredno privabljanje potencialnih kupcev na vašo spletno stran oz. v spletno trgovino. Njihov obisk je priporočeno izkoristiti tudi za širjene lastne baze kontaktnih podatkov vaših potencialnih kupcev z naročilom na newsletter, kar vam bo olajšalo vaše delo pri kasnejšem remarketingu.
- Oglasi za promocijo izdelkov:
Specifični oglasi za promocijo izdelkov, so vedno bolj pogosto uporabljeni iz strani spletnih trgovin in blagovnih znamk. V ta sklop sodijo Carousel oglasi, dinamični oglasi, Lead Generation oglasi, Canvas, Collection in pa Slideshow oglasi. Večina omenjenih vrst oglasov se razlikuje bolj ali manj po načinu samega prikazovanja izbrani ciljni publiki.
- Oglasi za pridobivanje sledilcev:
Facebook oglaševanje za pridobivanje novih sledilcev, je najbolj efektivno s promoviranjem lastnih objav v obliki tekstovnih, slikovnih in video vsebin. Osnovne objave na vaši Facebook strani so vidne zelo malemu procentu vaših sledilcev, zato je potrebno za dosego boljšega potenciala vsebino potrebno še dodatno oglaševati. Na voljo so vam različni tipi oglasov, kot so Page like, Page post engagement, Page post photo, Video ads in Page post text.
- Oglasi za povečanje prenosov aplikacij:
V kolikor želite povečati prodajo vaše mobilne ali namizne aplikacije, vam Facebook ponuja možnosti s povečanjem število nakupov in novih prenosov vaše aplikacije.
- Oglasi namenjeni privabljanju obiskovalcev:
V kolikor želite privabiti obiskovalce na vaš specifični virtualni dogodek ali dogodek v živo, lahko s tovrstnim oglaševanjem poskrbite za dober odziv na družbenih omrežjih in dosežete da informacije o dogodku dosežejo ljudi, ki jih v nasprotnem primeru ne bi. V pomoč so vam lahko oglasi v stilu Offer Ads in Events.