Oblikovanje embalaže vpliva na nakup
Ste vedeli, da oblikovanje embalaže vpliva na to ali bo stranka produkt kupila ali ne? Kupno vedenje je precej odvisno od našega občutka, ki ga dobimo, ko prvič zagledamo izdelek. Zato so izbira barve, oblike, dimenzij in grafike pomembne odločitve pri določitvi izgleda. Pri podjetju Grafično oblikovanje se zavedajo, da je zunanjost izdelka prvo in večkrat tudi edino sredstvo komunikacije s kupcem..
Embalaža izdelka
Osnovna funkcija embalaže izdelka je varovanje produkta. Ker je to prva stvar, ki jo opazimo jo je smiselno izkoristiti tudi za to, da čim bolj pritegne pozornost potencialnih kupcev. Ko delamo oblikovanje embalaže je treba upoštevati, da le-ta sporoča kaj je izdelek, kakšna je njegova zgodba, kakšne so osnovne značilnosti in poleg vsega tega, mora kupca še prepričati, da je izdelek pravi zanj. Zunanjost produkta mora skozi podobo, materiale, obliko sporočiti, kaj želi proizvajalec sporočiti potencialnemu kupcu.
Oblikovanje embalaže mora biti narejeno kvalitetno, saj se kar do 52% kupcev ponovno odloči za nakup, ravno na podlagi všečne zunanjosti. Podatek, da kar 90% strank, ki kupijo vrečke in škatle le-te ponovno uporabijo, tudi ni zanemarljiv. Ravno zaradi tega se splača v oblikovanje embalaže poglobiti in jo izdelati res kvalitetno on dovršeno. Vseeno je za kakšen material gre (npr. steklenica, nalepka, škatla, ovitek za čokolado, vrečka ipd.), pri vseh velja isto pravilo.
Vizualna podoba znamke pri podjetju Grafično oblikovanje
Vizualna podoba znamke se običajno začne z logotipom, ki je sestavljen iz znakov, ki sporočajo kakšne so vrednote znamke oziroma podjetja, ki produkt izdaja. Običajno se določi slog, barva in stil, ki se potem ponavljajo pri vsej vizualizaciji. Pomembno je, da si za to vzamemo čas in premislimo kaj si želimo, tako da bo podjetje res predstavljeno enotno.